Menu

Balet i rytmika

Warto wiedzieć, że:

 

...kluczowymi elementami przy prowadzeniu zajęć rytmiczno-tanecznych są: wykwalifikowana osoba prowadząca i odpowiednie warunki do zajęć. Jeśli tych elementów brakuje, to walory takich zajęć zwykle ograniczają się jedynie do zabawy. U nas znajdziecie Państwo nauczycieli z wykształceniem muzycznym i pedagogicznym, z ułożonym programem zajęć, świadomych swojej roli oraz dużą, klimatyzowaną salę z odpowiednią podłogą, lustrami i drążkami do ćwiczeń.

balet dla dzieci

Tradycyjny i nowoczesny balet kształtujący sylwetkę i prawidłowe nawyki związane z postawą i ruchem ciała. Zajęcia odbywają się w sali taneczno-baletowej z lustrami i drążkami do ćwieczeń oraz z dobrym nagłośnieniem. Efekty pracy z dziećmi prezentujemy na koncertch i pokazach artystycznych. Niezapomniane wrażenia dla rodziców i chwile wzruszeń dla wszystkich widzów.

 

rytmika z językiem angielskim

Połączenie zajęć muzyczno-rytmicznych z nauką j.angielskiego poprzez: śpiewanie piosenek, wierszyki, improwizacje słowno-muzyczne. Popularne angielskie piosenki wykonywane przez dzieci w połączeniu z układami tanecznymi stanowią doskonałą formę nauki poprzez zabawę.

logorytmika

Połączenie śpiewu, logopedii i rytmiki. Zajęcia wokalne podczas których dzieci poprzez zabawę w atrakcyjny sposób pracują nad aparatem mowy, prowadzone przez naszego nauczyciela logopedę. Piosenki ze specjalnym tekstem ortofonicznym i odpowiednią artykulacją stanowią materiał na podstawie którego wdrażamy dziecko do prawidłowej wymowy głosek. Umożliwiamy i proponujemy konsultacje z psychologiem dziecięcym i nauczycielem-logopedą pracującym u nas w szkole.

Wiele z naszych zajęć wypełnia zadania zarówno czysto muzyczne jak i terapeutyczne. Jako zajęcia wspomagające m.in. doskonale sprawdzają się: nauka gry zespołowej na keyboardzie, zespół wokalny oraz właśnie logorytmika.

Logorytmika to także zaawansowana forma terapeutyczna - więcej w dziale "terapie dla dzieci"

 

music-mix

Celem zajęć jest poznanie różnych stylów i gatunków muzycznych (m.in. blues, rock'n'roll, jazz, klasyka, disco itp. ) wykorzystując podstawowe formy aktyności muzycznej: ruch, śpiew, tworzenie, słuchanie i gre na instrumentach perkusyjnych. Na zajęciach dzieci zdobywają wiedzę o kompozytorach, formie, cechach danego stylu lub gatunku muzycznego. Co miesiąc inny styl, a razem z nim: nauka piosenki dla danego gatunku, charakterystyczny taniec, gra na instrumentach i cechy rytmiczne stylu, materiały video i prezentacje multimedialne oraz wiedza ogólna o najważniejszym przedstawicielu.

gordonki

Zajęcia umuzykalniające oparte na "Teorii Uczenia się Muzyki" Edwina E. Gordona. Jego koncepcja wyjaśnia, w jaki sposób należy uczyć się muzyki od momentu narodzin, aby ją zrozumieć. Teoria opiera się na audiacji - myśleniu dźwiękami, która stanowi fundament uzdolnień muzycznych. Podczas realizowania ćwiczeń muzycznych na zajęciach:

  • kształtuje się podzielność uwagi dziecka, która zorganizowana jest w czasie
  • rozwija wyobraźnię i pamięć dziecka, usprawniając operacje myślowe, takie jak porównywanie, analizę, syntezę, uogólnianie i abstrahowanie
  • rozwijana jest aktywność ruchowa i muzyczna dzieci
  • dziecko swobodnie wyraża emocje, co wpływa korzystnie na wychowanie społeczno - moralne,     a także zdrowotne.
  • dzieci są bardziej pogodne i szczęśliwsze, muzyka ma działanie uspokajające oraz umożliwiające dzieciom uzyskanie sukcesu. 
Kontakt

Toruń, ul. Dworcowa 5b

Zapisy i informacje o zajęciach:
Monika Adamowicz
tel. 603 124 661 m.adamowicz@new.art.pl

Przedszkole od pon-pt (7:00-16:00):
tel. 691 470 708 przedszkole@new.art.pl

Marketing i sprawy techniczne:
Wojciech Adamowicz
tel. 601 081 094 wa@new.art.pl

 

Partnerzy: